donderdag 4 april 2013

Lay out?!

Tumblr_m4hfawhczy1qka1dco1_500_large

Ik kijk nu dagelijks op blogs van andere mensen en dan zie ik de een na de andere mooie layout voorbij komen. Helaas ben ik hier zelf niet zo'n held in dus heb ik gelukkig een lieve vriendin, demi (van Refined Sense) die me hier gisteren een beetje mee geholpen heeft. Het ziet er al ietsje beter uit en daar ben ik al heel blij mee. Maar toch zou ik het hier en daar nog wat willen aanpassen zodat het toch meer iets van mezelf wordt!

Omdat ik hier al bloggers zie die een blog hebben als een proffesionele website weet ik zeker dat julie wat kleine tips voor mij hebben om me blog er toch wat mooier en proffesioneler uit te laten zien!

Dus hierbij een oproepje voor wat tips, websites, computerprogrammaatjes of ideeën die ik kan gebruiken om me blog toch net dat beetje meer te geven haha.
Ik zal jullie heel dankbaar zijn als jullie mij wat verder kunnen helpen!

Liefs Sanne

4 opmerkingen:

  1. Ik heb er jammergenoeg ook niet veel verstand van, wil ook dingen veranderen maar zou niet weten hoe haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan je helaas niet echt helpen, ik ben er ook geen held in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan je ook niet helpen :( helaas..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er ook heel weinig verstand van..

    BeantwoordenVerwijderen